niedziela, 3 października 2010

niedziela

Nasza niedziela.
Występują: Filip i inni.



















Strasznie ciężko jest się wspinac, kiedy matka rozśmiesza....

















Następny przystanek :

Ktoś szukał rybki Nemo? ;)





- Mamo, a tamta małpka to jest dziewczyna, wiesz?
- Tak? Ciekawe po czym poznałeś? Hehe...
- Po cyckach!
- Nie było pytania...

Aktorzy drugoplanowi, nic sobie nie robili z ogromnej publiczności...






Buzi- buzi...


Tany-tany...




Nie, to nie jest to co pomyśleliście. To tylko ogon jej się zawinął ...:))


Ale i tak najpiękniejsze dziś było niebo. W takich chwilach BARDZO żałuję, że mam zwykłą "cyfrówkę". Zaczynam zbierac na "lustrzankę" ! ;))







Buziaki!
K.

10 komentarzy:

  1. Hehe:)Czy Ty przypadkiem nie poszłaś z Księciem do zoo w celach seksualnego edukowania potomka? No bo wiesz...te zdjęcia by to sugerowały:))serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. obśmiałam się jak fretka dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój Synek jak zwykle wymiata :) Niesamowity jest!
    A niebo było dziś cudne też za miastem!
    Fotoreportaż świetny.
    pozdrowienia!

    p.s. dzwoniłam, coś masz z telefonem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pawiany to jednak są!
    A Nemo mnie rozczulił :)
    Ja tez nie mam lustrzanki, ale i kompaktem można uchwycić piękno, chmury czaderskie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nika- nie, nie ;)) Edukacja seksualna to tak "przy okazji" hehe, ale poszliśmy po prostu oglądać zwierzątka ;))

    Fire.Woman - bardzo się cieszę ;)) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwuś - bardzo dziękuję ;) w imieniu swoim i tego Wariata ;))

    Aga - no pawiany są bezwstydne ;) ale wyobraź sobie ile innych "szczegółów" mogłabym uchwycić lustrzanką ;)) Trzeba by było chyba zmienić bloga, na 18+ ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, jaka pouczająca wycieczka;)
    Ech, dobry aparat to i mnie by się przydał.
    Buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Betweenko :) czekam na miliardy z Totka, jak już wygram - kupię i sobie i Tobie, ok? ;))
    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię zoo. W razie W wysyłam Książątko i po kłopocie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nivejko - ja mam tak z cyrkiem, więc rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń